fredag 26 augusti 2011

Back to business

Jahapp, så var det slut på det roliga. Nog för att jag haft semester ruskigt länge, vilket har varit välbehövligt och alldeles uuunderbart, men nu så är det dags för jobb igen.

Nu har jag hunnit klämma några dagar, och konstigt nog så känns det inte som man gjort annat än jobba, semester känns länge sedan. Fast en skillnad är att jag fick med mig "höst-rensa" känslan till jobbet och började första dagen med att städa/slänga gammalt skräp som bara blivit kvar.

Vem vill läsa facktidningar som är 6 år gamla. Infon är för länge sedan passé och vill jag veta något om just det ämnet så googlar jag istället.

Så nu känns det riktigt bra att äntra hösten med rensade lådor och ordning och reda.

Precis som jag vill ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar