fredag 6 juli 2012

TopShop Snyggheter


Svart peplum top, utan onödiga detaljer. Stilren!
Another peplum top, simple and clean. Perfect!


Vilken underbar kjol - ser härligt mjuk och skön ut, och jag gillar modellen - längre bak och kortare mitt fram. Och gråmelerad är ju så snyggt!
I love gray. This skirt looks so soft and cool at the same time.
Läcker träningsväska
Denna ljusblå skjorta skulle jag matcha med min korta fuskskinnkjol och min Chanelväska.
This lovely blue shirt do I want to match with my tight fake leather skirt and my Chanel bag.


Perfekt modell av klänning för mig. Snäv upptill och klockad kjol.
The perfect dress for me - tight top and wide skirt.




Kolla vilket coolt halsband.
Cool tie necklace


Peplum top, Grå kjol, Vit väska, Ljusblå skjorta, Svart klänning med turkos, Tie necklace

När det är för långt till närmsta butik är det väl tur att det finns web shopar. Så tråkigt det skulle vara annars!

Lucky me that there is web shops, when it's too long to nearest boutique.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar