söndag 4 september 2011

Psykbryt

Källarstädningen går vidare, och nu har jag en deadline att hålla - 18 september måste jag vara färdig för då ska jag delta på en loppis!

På veckorna när man jobbar och det är så mycket annat, går det inte att få mycket ork över för att börja riva i dessa lådor, så det gäller att passa på när det är helg.

Nu ser det ut som världens kaos här hemma då jag river ut låda för låda för att bestämma mig
- slänga, spara eller sälja.
Jag lover, det känns hur lockande som helst att bara lasta släpvagnen full och köra på tippen, utan att en lyfta på locken på lådorna - så less!!

Nyss hittade jag två lådor till med barnkläder, gahh, jag skulle ha tagit itu med detta för länge sedan......
Och alla prydnadssaker man fått/köpt genom åren och som man inte vill ha kvar, men snällt sparat i en låda - loppis here we come!

To be continued....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar