onsdag 28 september 2011

Det är nära nu...

Inte många månader kvar till det beryktade Forties - då blir det till att ändra bloggtexten, 30+.... ;-)

På önskelistan står sedan länge en Chanel 2.55

Det blev prat om väskor idag på jobbet och jag berättade om mitt önskeköp. Några undrade hur man kan lägga så mycket pengar på en väska, ja visst, det är galet mycket pengar. Samma pengar som andra inte skulle tveka att lägga på en tavla, för att de gillar konst. Jag kan inte se någon skillnad.

Jag läste en artikel en gång om en kvinna som fått ärva en väska av sin mamma eller mormor, jag tror det var en Hermès Birkin, den var fortfarande lika tidlös och fin.

Om mitt modeintresse går i arv till min dotter, och den Chanel 2.55 jag hoppas få köpa, kan bli hennes en dag, det tycker jag skulle vara riktigt coolt.

New York står på önskelistan över städer jag vill besöka, tänk att få köpa min Chanel 2.55 där........



Bild lånad av bylovinnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar