lördag 15 oktober 2011

Tantkväll och missad Idol

Igår var jag på Tantkväll, 7 st drinkar skulle vi hinna med och bada bubbel. En mycket trevlig tillställning. Och jag måste också poängtera att jag tillhörde en av tre som fortfarande inte ramlat över strecket.   :-)

Hur som helst, drinkar och en massa snack gör att jag nu uppdaterar mig via webb TV för att tycka till om gårdagens Idol. Jag har flera favoriter i årets Idol - Moa Lignell, Amanda Fondell, Amanda Persson och Molly Pettersson Hammar.

Och den som i mina ögon kammade hem segern med gårdagens uppträdande var Amanda Fondell. En gammal goding i helt ny tappning, Style's "Det hon vill ha". Än en gång gör Amanda låten till sin egen.

Sångmässigt, scenmässigt och outfiten!

Full pott, Amanda F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar