torsdag 6 oktober 2011

Häxan Surtant

Plötsligt känns det bara sådär....

Känner mig taggig och vresig, samtidigt som jag känner mig låg och lättstött. Allt känns jobbigt, inget känns kul....

....ta da da.... Häxan Surtant har gjort entré.

Just för tillfället känns det nog mer som Häxan Depptant, men det är nog mer för att jag är trött pga förkylningen - lite vila och Surtant är garanterat back in business.

Bild lånad av SVT

Jag kan inte peka på något speciellt - antagligen en blandning av gammal förkylning, massor av saker på
to-do listan, både hemma och på jobbet, och att jag konstant känner att jag borde hinna mer (suck), detta plus att det är antagligen PMS monstret jag hör, svära ikapp med Häxan Surtant. Hua!

Så alla i min omgivning, huka er, tills åskmolnet dragit förbi, som värsta Mårran.


Bild lånad av Isabelle Ståhl

Morr, och på återseende.....  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar