måndag 27 augusti 2012

Vad jag gillar hos Vero Moda


Jag har länge velat ha en 2/4 ärm på tröjan. Snyggt att den är tight. Passar bra under en kavaj eller en skinnjacka. Måste spanas in.

I have wanted a 2/4 arm length for a long time but not found anyone. This looks really nice. Perfect with the tight fitting. I think it would look great under a blazer or a leather jacket.


Jag tycker lila är en fin färg nu när vi går mot hösten. Jag har mycket hellre lila än vinrött. Jag vet att burgundy är stort i höst, men det är ingen färg för mig.

Now when we are heading towards autumn I like darker colors on clothes. Purple is really nice, but I don't like burgundy.


Jag gillar modellen på denna klänning, lite 20-tals inspirerad.

I like the looks of this dress, a bit Charleston inspired.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar