tisdag 21 augusti 2012

Icecream or not



Jag har aldrig varit något större fan av glass. Om jag ska äta glass så är jag väldigt kräsen gällande vad jag tycker är gott. GB guld hade för ett par år sedan Tiramisu som jag gillade väldigt mycket, men den säljs inte längre. Jag gillar också GB's Magnum Strawberry white, men den äter man ju mest på sommaren. Det är inte så att jag sörjer direkt, livet är ändå fyllt utav laster, och jag som gillar mat, är glad att jag inte gillar chips och då inte heller glass så där väldigt mycket.

Men nu så har jag (tyvärr ;-)  ) insett att jag ha en ny favorit. Dottern var och handlade glass och de skulle köpa Ben & Jerrys, och då köpte de denna till mig, Strawberry Cheesecake, för att de trodde att jag skulle gilla den. Japp, det gjorde jag. Tyvärr, då den är förföriskt god, så jag får helt enkelt se till att den inte ingår i utbudet för veckohandlingen direkt, det skulle vara förödande ;-)

Men ibland så.......  jag tror bestämt att det finns lite kvar i förpackningen........    :-)

I have never been a big fan of icecream, but now have I found a new favourite. Too bad  ;-)
Since it was extremly tasty, I can't eat it every other week, it would be a disaster.
But sometimes it's OK. I definitely think there was some icecream left in the box in the freezer, I think I must check it out..... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar