söndag 19 januari 2014

- Motionsupdate -

Det är inga stora framsteg, men det är åt rätt håll på vågen. Förstår verkligen att det är svårt att hålla motivationen uppe när man tänkt gå ner i vikt när det inte händer mer varje vecka. Men det klart, jag skulle säkert kunna göra mer med kosten och tänka mer på vad jag äter och byta ut mer. Men samtidigt gillar jag ju mat och jag vill att det ska funka efter att jag nått målet också. Så det får väl ta den tid det tar helt enkelt.

Jag tycker det känns bra att jag faktiskt satt ett mål och ett datum, och följa vikt och motion i Runkeeper appen. Då blir det lite redovisningsplikt som pushar mig att fortsätta kämpa på.

Motionsmässigt fortsatt bra. Plankan varje dag à 3 minuter, och 6 st 30 min prommisar i superspeed på löpbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar