måndag 21 oktober 2013

- Motions update -

En tung vecka har det varit. Började veckan med att känna mig hängig, trodde helt klart att en rejäl förkylning var på G. Då jag ändå kände mig lite bättre en dag senare, blev det en prommis. Tänkte att det var bättre att gå än att springa om det var någon förkylning på gång.

Resultat: 5 tillfällen, vilket jag inte trodde då veckan började. Varav 3 prommisar ute och 2 löpturer på bandet. Matmässigt så har det varit en hungrigare vecka, så jag har fått kämpa med att äta långsamt, och nöja mig med en portion. Och viktmässigt trodde jag på ett bakslag, men blev glatt förvånad över att jag minskat "enligt plan", för vad som är en rimlig nedgång på en vecka.

Känns skönt att jag inte gav upp, trots att det kändes tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar