fredag 26 oktober 2012

Friday inspiration


Klar kylig höstdag och dessutom fredag. Fredagarna gillar jag att tänka till lite extra för dagens outfit. Många morgnar ska villigt erkännas att jag klär mig för att jag fryser och är inte mer inspirerad än så. Men en fredag och solen skiner - ja då vill jag anstränga mig lite extra.

Dagens gick i svarta och grå toner, och till det mörkt plommonlila naglar i Essie's Luxedo.
Min underbara rock är från COS. Den känns så där härligt skräddad, man känner sig snygg och välklädd i den. Love it! Den mörkgrå sjalen är i härlig ullblandning och kommer från Åhléns. Den grå tröjan är underbart mjuk och är från Lindex, jeansen h&m och så Brogusen från Vagabond. Väskan kommer från themonte och skärpet Saddler.


I think that a sunny Friday, is the best day to dress for work. The weekend is just around the corner and the sun makes you happy even if it's a bit chilly outside. Today I dressed in black and grey, and my fingernails were painted in Essie's Luxedo - a beautiful deeply dark plumb colour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar