torsdag 6 september 2012

Muskelkänning

Jag håller fortfarande igång med många prommisar per vecka. Än så länge finns tiden och motivationen. Jag kan t o m känna en längtan efter att få gå ut, blir rastlös annars, så det känns härligt.

Så eftersom fokus har legat på prommisar och golf så har det blivit dåligt med Friskis besök. Det var närmare bestämt 1,5 mån sedan sist jag var där. Men så igår var det dags. Jag hade lyckats knipa en plats på morgonen då jag förstod att kvällens promenad annars skulle regna bort pga uselt väder, så kände jag mig laddad för skivstång.

Jag anade redan igårkväll att jag skulle få en hejdundrande träningsvärk i och med att jag kände mig lite stel. Och nu idag efter middagen, när jag suttit en stund, så håller jag ju för tusan inte på att ta mig upp ur stolen, och då är det ju ändå bara dagen efter. Jag tycker alltid att träningsvärken brukar komma i "övermorgon" så att säga, så hur det kommer att kännas imorrn, ja det kan ju bli kul....

Jag ska strax ut på en prommis då vädret än så länge verkar vara på min sida, och det är nog ett måste, att mjuka upp musklerna lite.

Jag tror bestämt det måste bli lite Timbaland. Jag har börjat lyssna på Shock Value albumet igen, så bra.



I went on some gym exercise at Friskis yesterday. And todays music in the iphone was Timbaland and the Shock Value album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar