måndag 3 september 2012

Bag hunting









Jag är ute efter en större svart väska, i shopper typ, och den ska vara i skinn.
 Jag har ju tidigare bloggat om den med nitar, och jag tycker fortfarande att den är jättesnygg, men om jag förstått info texten rätt, så är den inte fordrad, vilket jag tycker är ett stort minus.

Jag har använt denna väska flitigt sedan jag köpte den. Men nu så vill jag istället ha en svart. Jag dammade av denna från väskförrådet, men jag är inte riktigt nöjd. Den är jättefin, men visst är det väl så att man redan innan tänkt sig ett visst utseende på den väska man vill använda nu, och då funkar det inte. Det jag stör mig på (utseendet är OK egentligen) är att den har flap lock och att den är lite säckig, även om botten är hård, så hittar jag ingenting, vispar bara runt med handen och då är locket i vägen för att se det jag letar efter.

I'm looking for a biggre black bag in shopper style. And it has to be in leather.
I've found several good looking ones at Zara.
I've been using this one almost every day since I bought it, but know I want a black bag. I recently dusted of an old favourite from my wardrobe, but I'm really not happy with it, so therefore I'm on bag hunting.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar