onsdag 4 april 2012

Jeans or not

Jag har gett mig själv köpstopp - ett shopping embargo helt enkelt. Jag har andra planer för mina pengar, så just nu sparas det för fullt.

Men hur svårt är det inte..............

När våren är i full fart, även i Norrland - takdropp, fågelkvitter, grusiga vägar, SOL, vårjackor ......   och såå mycket snyggt i butiker och på webb.

Butikerna undviker jag i möjligaste mån, trots att jag jobbar i stan, så gör jag mitt bästa för att ta med lunch, äta inne och sedan jobba på igen. Jag är urdålig på att fönstershoppa - kan inte motstå.

Men webben, det är svårt att värja sig där. Surfar runt på andra bloggar, ser massa snyggt, kollar in på webbutiker och de vanliga kedjorna, och vips sitter man där och suktar efter något som är ett klick bort.

KARAKTÄR min kära Sus, karaktär.........kämpa.......

Just nu är det dessa jeans som hamnat i mitt synfält. De rosa har jag suktat efter tidigare, men nu har jag ju kommit på att klarblå är färgen för mig, den också ;-)

Och att Super Squin är "mina" jeans gör det ännu svårare..........hrmflfhg  det ska gå...



Rosa och blå Super Squin jeans från h&m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar