onsdag 15 februari 2012

Jakten på kappan

Jag gillar min tulpanformade vinterkappa från H&M, jättemycket. Så nu har jag börjat jakten efter att hitta en likande vår variant.
Jag kan tänka mig en lite mer rak modell också. Absolut inte en som är figursydd iallafall.

Så rak eller tulpan - det är ledorden.

Jag har kollat in H&M, Lindex, Monki och Weekday. Monki hade en som skulle kunnat platsa, men den är mörkblå, jag vill ha svart.


Weekday har en som ser snygg ut från Cheap Monday. Så frågan är det om det är denna Jody jacket , bilden här ovan, som gäller, eller om det finns andra alternativ?

Nu när ni vet vad det är jag letar efter, har ni sett något som kan tänkas kvala in??

Jag håller tummarna att det dyker upp några tips. Vilket som, så tror jag att jag ska gulla lite med syrran i hopp om att hon kan kolla in denna på Weekday åt mig. Kan du det Sis....... ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar