tisdag 14 februari 2012

Förvirrad?

Ser när jag börjar skriva detta inlägg att jag måste varit smått förvirrad i går, glömde helt rubriken på inlägget, så det blev ju verkligen en myskolång länk till Jagtyckerattdennalookpåmq.....
Ja ja. Jag tycker nog att jag varit fokuserad och målmedveten på jobbet idag, men ack så trött när jag väl kom hem, och hungrig! Herregud, de få rester som var kvar i lådan från helgens middag, räckte knappast.

Så trött, hungrig - som senare stillades med pannkakor med grädde och hallonsylt till! Därefter dessutom en kopp starkt kaffe för att piggna till - det var uppladdningen inför dagens Friskis pass. Mina pannkakor innehåller mycket grahamsmjöl som är bra enligt Viktväktarna? Och grädde är ju bra enligt LCHF? Så det måste ju ha varit en kanoners middag, att plocka guldkornen från alla dieter liksom. Det är nog Supernova dieten :-) Jag skulle aldrig klara av att banta, gillar mat för mycket. Hålla igen på vissa saker, det kan jag nog, men inte skippa helt om det är något jag gillar, då försöker jag kompensera det hela med mer träning istället. Man måste ju få leva, eller hur?

Nu kom jag ifrån grundtanken med det här inlägget - nåväl, värsta/bästa uppladdningen inför dagens Skivstång /intervall på Friskis. Men det gick faktiskt bra! Och såå skönt det känns nu efteråt, när jag sitter och knappar på det här inlägget. Jag är glad att jag inte bangade och avbokade, då känner man sig extra stolt efteråt.    :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar