måndag 18 juli 2011

Lata dagar continues...

Idag måste jag bara ta tag i röran här hemma. Regn är utlovat och det ser "härligt motiverande" grått ut ute, not...

Visst är det väl konstigt att om energin för städning och tvätt ska infinna sig till 100% så ska solen skina ute och det ska egentligen inte alls vara meningen att vara inomhus, men är det grått och trist så drar man benen efter sig än mer, och ingenting blir gjort.

Jag har en Friskis tid bokad till ikväll kom jag på när jag vaknade i morse och helt plötsligt låg jag och funderade över motiv till att boka av tiden innan det var för sent.

Men varför?? Vad annat vettigt kommer jag att göra idag?!

Samma igen, lat, latare, latast.
Men jag biter ihop och gör allt vad jag kan för att hindra mig själv från att boka av.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar