onsdag 13 juli 2011

Varför en blogg?

I gårkväll när jag skulle försöka somna kom en sån där märklig tanke igen. Ni vet när ni plötsligt kommer att tänka på att ni ska köpa ett par knalligt blå byxor, trots att ni tidigare tyckt att just blått är det fulaste som finns, eller att en inomhusgrill - ja det ska jag önska mig när jag fyller år, trots att jag inte ägnat inomshusgrillar en tanke tidigare, så vet jag att det är just det som jag behöver jättemycket.

Nu nästan 15 år efter denna märkliga inomhusgrill tanke, o ja, jag har verkligen haft användning av min inomhusgrill :-), kommer en ny tanke som en blixt, igårkväll när jag försökte somna.

En blogg, det borde jag ha. Att få skriva av sig lite av allt som snurrar runt i huvudet. Men om jag ska ha en blogg så måste jag ju ha ett bra namn också.....

Hrmm, något på Su....borde den heta. Suu... Supernova!
Ha där satt den. Supernova får det bli!

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar