måndag 25 november 2013

- Motionsupdate -

En vecka till och inte ett gram på vågen, rätt lustigt.
Förra veckan var i och för sig bättre än väntat, men veckans +/- 0 vikt gör att jag är tillbaka på den tänkte viktminskningslinjen i Runkeeper, så det finns säkert en mening med det, skynda långsamt ni vet.

Plankans ökning till 3 minuter har jag fortsatt med, men jäklars vad en minut till kan göra skillnad.
Motionsmässigt så har jag hållit målet, 6 st tillfällen varav 4 st prommisar, så en mer tyngdpunkt på prommisarna, och där kanske jag har förklaringen till 0 kg skillnad i vikt att det var så lite löpning?

Kostmässigt har det gått bra tycker jag. Jag unnar mig på helgen, men ändå inte i överkant, lite lagom så där. Så det är bara att köra på en vecka till.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar