söndag 17 november 2013

- Motions update -

En till vecka har gått på motionsmål. Vågen reagerar positivt och det har gått bra med motionen.
6 st tillfällen, samtliga på löpbandet då vädret och totalt kolsvart på kvällarna inte lockar till att gå ut.
Så vilken tur att jag har löpbandet, annars hade aldrig det här gått.

Maten har också varit helt OK. Jag har börjat tappa sugen igen för de gröna äpplena, men jag tvingar än så länge i mig en frukt om dagen, att det ska vara så svårt. Konstaterar dystert att Satsumas säsongen verkar vara över för denna gång, då det enbart fanns Clementiner på Kvantum sist. Tycker Satsumas är mycket godare.

Jag har unnat mig lite extra på helgen, tex Brie och FinnCrisp. En så god kombo, mycket godare än traditionella "ostkex". Det är så det måste få vara, lite gott ibland, men jag behöver ju inte frossa varje dag, det skulle inte funka så bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar