onsdag 21 augusti 2013

Sneakers

Jag har haft ett par sneakers från Adidas i 100 år nästan. Och jag är fortfarande lika nöjd med dem. Det är ingen jag sko jag har varje dag, men då behovet finns, så passar de perfekt. Problemet nu är att de är så gamla att gummit under skorna har blivit hårt och halkigt. Ett tunt regn på trädäcket blir som en skridskobana med mina nuvarande dojor, så jag måste nog tyvärr hitta ett par ersättare.

Dessa från Adidas ser ut precis som jag vill ha dem. Enkla, snygga, att främst ha till vardags när jag känner för det, inte till träning då jag gärna har knalliga färger. Just dessa är Men size, så frågan är om de är för breda?

My everyday sneakers that I very right now is from Adidas. Apparently they are too old because the rubber in the shoesole is hard like plastic and really slippery. Sadly I think it's time for the dustbin and that I have to buy a new pair.

The ones on the picture is from Adidas and in Men size. Perhaps they are too wide for me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar