måndag 4 juni 2012

En dagens - men inte som alla andra dagar

Jag hade funderat ut en outfit kvällen innan. Jag brukar oftast göra det, då inspirationen och tiden ofta inte räcker till på morgonen. Jag vaknade trött, och egentligen inte alls upplagd att ta på det jag tänkt ut, men jag gjorde det ändå.

Tänk vad kläder kan göra underverk för humör och trötthet, och jag måste ju säga att min Chanel väska gjorde en rejäl guldkant på min outfit idag. Det var för övrigt första gången jag luftade den idag och det kändes mäkta härligt att ha den hängandes på axeln.

I usally plan my outfit the night before because when I'm tired in the morning I almost never feel inspired of anyting then. Today I felt that I've succeeded really well with my outfit. I felt really good looking today, and specially because it was the first time today that my Chanel bag followed me to work. It felt lovely having the bag hanging on my shoulder.



Kappa COS, prickig blus KappAhl, väska Chanel, skor TopShop, orange jeans H&M, halsband Åhléns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar