lördag 10 december 2011

Catching up

Jag har tillbringat några dagar i Stockholm, så nu har jag lite catching up to do gällande Idol finalen.

Jag kom hem lagom till omröstningen, så jag fick se min favorit Amanda Fondell, vinna Idol 2011. Det är med blandade känslor faktiskt. För oftast har det gått bättre i karriären för tvåan. Agnes som uppträdde igår kväll, räknas definitivt som ett undantag som bekräftar att vinnaren kan lyckas med karriären efter Idol.

Så lycka till Amanda Fondell. Vinnarlåten "All this way" finns redan i favvolistan på Spotify.



Bilden på Amanda Fondell är lånad från TV4, från semifinalen i förra veckan.
Jag har spanat in pärlkragen på mer nära håll kan jag säga. Mer om det senare ;-)

Ps. Bäst och säga att jag inte har träffat på Mlle Fondell in person, så att det inte blir enorma förväntningar på kommande inlägg ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar