måndag 30 januari 2012

Prommis och att ta sig i kragen

Vackert vinterlandskap, tre minusgrader och laddad för en frisklufts dos i snabb prommistakt.

Men den inledningen gick det äntligen att komma igång med en garderobsrensning. Inför sådana uppgifter måste man vara rejält laddad och ha gott om tid.

Jag gillar att ha ordning och reda och veta var jag har grejorna. Tycker att jag lyckas så bra och så vips, några månader senare tycker jag inte att jag hittar lika bra igen.

Nu testar jag ett nytt grepp - att hänga kläderna beroende av färg. Jag har sedan tidigare skiljt på byxor, kjolar och överdelar. Men nu tar jag det ett steg längre och hänger i färgordning. Ser då väldigt snyggt och prydligt ut, får se hur jag trivs med det.

Väldigt vad mycket svart man har, när man hänger det tillsammans så ser man det  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar