måndag 28 juli 2014

- Motionsupdate -

Vi är hemma och mellanlandar mellan Gotland och fotbollscup. Jag fortsätter den goda vanan att springa trots semester och bortaplan. Denna gång blir löpturerna på morgonen innan frukost och innan det blir så olidligt varmt, känns bra att springa då och att sedan ha med sig känslan hela dagen att jag redan "gjort bort" träningen och kan slappa resten av dagen. 5 träningstillfällen denna vecka, 3 st löpturer utomhus, en på löpbandet och ett prommis på löpbandet. Plankan har jag helt tagit semester ifrån, känns skönt faktiskt då jag varit maniskt duktig med detta jämnt då jag jobbar, känns skönt att bryta mönstret lite och göra annat, och då jag har så bra pli på mig själv gällande löpningen så tycker jag det är helt ok ändå.

Hörs om en vecka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar