söndag 6 april 2014

- Motionsupdate -

Varit lite motigt i veckan, mycket kring jobbet, möten och skjutsningar, som gjort att jag inte fått till lika mycket motion denna vecka. Jag har också slarvat med maten, som ur ett välmående perspektiv inte är bra.

Plankan varje dag och fyra prommisar på löpbandet denna vecka.

Ute är det riktigt vårlikt, även om vi fortfarande har rejäla snöhögar kvar på vissa ställen, så är det extremt lite snö så här tidigt i april. Jag tycker det är jätteskönt. Hoppas det inte kommer ett bakslag med en decci nysnö till Valborg bara. Iallafall, vädret gör att jag funderar på att börja springa lite ute, även om det varit prommisar som funkat bra i två syften, som motions och som stresstömmare, så skulle det vara skönt att jobba lite på flåset också. Jag kan smyga igång lite på löpbandet innan jag visar mig utomhus kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar