söndag 2 mars 2014

- Motionsupdate -

Mitt ursprungliga mål som jag satte i Runkeeper i september -13, gick ut nu sista februari -14. Tyvärr står det missed, vilket jag inte tycker det känns som. Jag har snubblade på mållinjen och jag hade redan för mig själv innan jul, pga jul ;-) gett mig själv ytterligare en månad. Men målet i Runkeeper står fast, det går inte att ändra, så jag la helt enkelt upp ett nytt mål, till 31/3 -14 att nå dit jag tänkt. Jag är ändå otroligt nöjd och stolt över mig själv att jag kämpat på så som jag gjort.

Denna vecka har det i vanlig ordning blivit plankan hela veckan, men däremot har det blivit tunnare med prommisar på slutet av veckan då jag känner av en förkylning till och från i kroppen, och inte vill förvärra den nu när det strax är dags för fjällen. 4 prommisar blev det på raken, därefter uppehåll, är osäker om det blir något i dag heller då jag känner av lite huvudvärk som jag skyller på förkylningskänslan. Bättre vila då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar