lördag 13 juli 2013

2 års bloggning

 
Huj vad tiden går undan. Idag är det 2 år sedan jag började blogga.
Det började som en tanke som fastnade i huvudet, och den 13 juli för 2 år sedan startade jag min blogg. Fokus har legat på mode. Det är inte alltid att jag känner att jag har tid för att göra ett inlägg eller surfa efter inspiration, men samtidigt är det ett andningshål mitt bland allt jobb, att fly vardagen en stund och surfa inspiration och snygga kläder.
 
Jag gillar dagens inläggen eller Mixen, där jag kombinerar outfits från den egna garderoben.
Men dessa är nog svårast att klämma fram när jag har ont om tid, för då saknas oftast inspirationen.
En bra dagens kräver en känsla, lite happy, trots att det är en onsdag med mycket jobb och annat bokat i kalendern.
 
 
Today I celebrate two years of blogging.
 
It started with a idea that I couldn't get rid of. I just had to start a blogg. And July 13, 2011 was the date when I made my first blog post.
 
Focus has been on fashion. It has been times when too much work and other obligations made it hard to find time and inspiration, but at the same time the blog has been a pause of breath to do something else than just work. To look at beautiful clothes and inspiring outfits.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar