fredag 7 juni 2013

It's a Chanel day today



Vi har fullkomligt fantastiskt väder här i norra Sverige. Temperaturer mellan 20-25 grader nästan varje dag, så det är såå kul att botanisera i garderoben och klä sig lite fint.

Min fina Chanel har jag använt alldeles för lite. Jag är rädd att det ska regna på den så att den blir fläckig, eller så är jag trött och oinspirerad när jag ska till jobbet så att jag inte nämns använda den.
Men idag tänkte jag att nu ska den minsann användas, så idag körde jag lite classy stil och väskan hängde så fint på axeln, love it.

Ballerians Vagabond, kjol Stockh lm, ring och halsband Efva Attling och tee från Monki.

The weather is totaly lovely here up north in Sweden. We have between 20-25 degrees Celsius almost every dag. And therefore it is so fun to dress nice, the sun makes me happy despite the fact that I have a lot to do at work.

I havn't used my lovely Chanel bag as much as it deserves. I'm afraid that it will rain on it or perhaps am I too tired when I go of for work and therefor I don't use it. Such a classy bag derserves sun and happy faces :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar