tisdag 15 maj 2012

Solenergi

Fortfarande snuvig, vill som inte försvinna helt, så jag känner att skivstång på Friskis inte är nån hit. Men samtidigt så är jag less på att gå hemma och vara lat, så idag har jag åtminstone kommit mig ut på en timmes prommis.

Första halvtimmen kändes väl sådär och det var inget supertempo, men jag kom mig ut. Sega dagar har jag känt förut att det är som en tröskel, där vid 30 minuter, när man passerar den så känns det oftast bättre.

Och idag, äntligen lite sol, och nästan ingen blåst (jämförandes med regn på tvärsen och halv orkan igår). Vilken kick sol och blå himmel ger, helt otroligt.

Här en bild för ett par veckor sedan, den får symbolisera hur jag känner mig nu, gul och glad :-)

I still keep fighting with a cold. I feel much better, but I'm not well enough for a visit at the gym. Today the sun shine from a blue sky and I could not resist to go for a walk. It was lovely, I could really feel the solar energy gives me new strength. This picture is from a couple of weeks ago, the yellow coltsfoot is representing how I feel right now, yellow and happy :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar