söndag 4 maj 2014

- Motionsupdate -

I början av veckan gjorde jag något som jag är oerhört stolt över.

Vädret var vackert, vindstilla och så där härligt vårvarmt som det inte är just nu ute.

Jag sprang! Hela 6,95 km sprang jag på 45 minuter och jag sprang hela tiden. Jag är jättestolt!!

Kan säga att jag har haft rätt tufft med träningsvärken i veckan, det är väl ovanan att springa som gör det.

Utöver det har det blivit plankan varje dag och 1 en timmes uteprommis och 3 st 30 minuters prommisar på löpbandet, så en riktigt bra vecka.

Veckan som kommer, kommer att bli tuff både på jobbet och övriga möten och barnens idrottsliga aktiviteter som tar tid, så jag hoppas verkligen att det går att klämma in mina 30 minuters prommisar, för mentalt kommer jag verkligen att behöva dem.

Jag hoppas också att min löpning kan bli ett inslag i motionen framöver sommaren. En gång per vecka skulle vara lagomt tycker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar