söndag 9 februari 2014

- Motionsupdate -

Inge kul med mitt motionsmål..... *surar*
Jag börjar tro att det inte går att nå. Visserligen så är ju vikt bara en siffra och det är den totala sammansättningen med muskler inräknat som räknas, men det kändes ändå som en rimlig siffra för mig att nå, och lagom liksom. Jag har jag varit där förut, och varit min mest stabila vikt genom åren.

Trots att jag varit flitig i veckan och verkligen pushat mig att promma trots att jag varit trött och less många dagar efter jobbet så har jag ändå gått ändå. 6 prommisar och plankan varje dag. Och med prommisar så menar jag verkligen PW's, det är superspeed som gäller, ingen lunk här inte.

Tycker också jag har tänkt på kosten, främst gällande att äta lagoma portioner. Och fika gör jag princip aldrig, då har jag andra laster - dvs god mat och mycket mat, så det är där jag får tänka till.

Svårt att tagga upp till en ny vecka då det går så dåligt framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar