tisdag 9 april 2013

Tidsbrist

Jag tycker det är svårt att få tiden att räcka till. Jag är överhopad med jobb, har inte tränat på över en månad och önskar att dygnet åtminstone hade 36 tim. I mitt jobb är det säsongsvariationer och våren är i särklass den tuffaste tiden på året, även om detta år helt klart tar rekordet.

Bloggen startade som en hobby för 1,5 år sedan, en kul sätt att hålla igång modeintresset. Följa andras bloggar har jag gjort under flera år, men att själv skriva, från mitt sätt om vad jag gillar har varit stimulerande.

Att stil inte har en ålder, även om de flesta bloggerskor jag läser är yngre än mig så är det kul att inspireras och plocka det jag gillar och trivs i från både bloggar och webbshopar.

Det är också kul att titta tillbaka på sådant jag skrivit om, bilder jag bloggat om, och på ett tydligt sätt se just min stil växa fram på ett sätt som jag inte reflekterat om förut.

I have difficulties in finding enough time to write in the blog, to exercise. Shortly - time over to do anything else then work. In my job it's more to do in the spring, and so has it always been , but I think that this spring will take the record. Times like this it's hard do get inspired when just want to sleep a couple of extra hours in the morning or to sit in the sofa an look through the French Magazines that I still havn't read.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar