tisdag 26 juli 2011

Acne Pistol

Det är verkligen ingen nyhet, men eftersom jag skriver utifrån mig, vad jag gillar, nytt som gammalt, så platsar även detta inlägg.

Acne Pistol har jag funderat länge på. Där jag bor kryllar det inte direkt av dem. När jag såg Pistolerna live första gången på en annan tjej i samband med ett företagsevent blev jag än mer nyfiken på dessa stövlar.
Jag har förstått att de är stora i storleken, och att de är rejält höga, så frågan är hur de ser ut på mig som inte är så lång.

Jag skulle därför vilja pröva dem innan jag slår till och beställer dem. Vet man vad man vill ha är internet shopping verkligen smidigt, men i mitt fall behöver jag kolla upp om modell och storlek är rätt först. Nog för att jag kan skicka tillbaka, men det är ju alltid bökigt, särskilt om man ska beställa samma sak igen, fast i en ny storlek.

Så jag hoppas på att Pistolerna blir min höst investering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar